NA PRAVOU MÍRU: JXD, už to raději nekuřte…

Jsem zvyklý na časté mediální útoky proti mé osobě. Uštěpačných poznámek, urážek a sprostých výpadů z řad pravdoláskařských novinářů, publicistů a aktivistů bych za léta, co se pohybuji v mediálním světě, jen na trochu jiné straně než oni, napočítal do stovky. Většinou se tomu směji a i tam, kde vím, že byla řečena lež, mávnu nad vším rukou.

Týdeník Reflex mi ale nedávno oznámil, že chce mé osobě věnovat trochu delší článek. Výsledkem má být „profilový“ text s názvem „Adam B. židobijec“ (Reflex č. 46, s. 50-53).

Když jsem J. X. Doležalovi odpovídal, že o setkání s ním a o rozhovor nemám zájem, protože vím, že si článek stejně napíše podle sebe (a už ho má dávno ve své představě hotový), vyjádřil jsem naději, že si poradí i beze mne. Poradil. Ale protože v něm na několika místech uvádí zavádějící a lživé informace, chci na něj pár větami reagovat.

Nehodlám reagovat na osobní urážky a invektivy („magor“, „nácek“, „vyblitky“, „paranoidní schizofrenik“, „psychotik“, „blázen“, „duševně nemocný“ apod.) a projevy nenávisti („Bartoše do koše!“), i když něco o pisateli vypovídají, nehodlám komentovat ani obsah a vyznění článku (ale snaha prohlásit mne za blázna opět o jeho autorovi něco vypovídá), ani jeho pokleslou literární úroveň odpovídající slohovému cvičení žáka 7. třídy, včetně nelogičností textu a překlepů (překvapuje mne, jak nízkou úroveň textů redakce Reflexu toleruje). Když JXD fantazíruje o mých údajných duševních stavech a prožitcích, vypadá to, jakoby si spíše zapálil svoji milovanou rostlinku a pouze zapisoval vlastní představy. Budu tedy reagovat jen věcně na to, kde JXD z hajdaláctví či zlého úmyslu uvedl některé lži, třebaže měl na celý text 14 dní času.

1) citát z jakýchsi údajně mých facebookových stránek není skutečně můj, neznám ho a neznám ani ony citované facebookové stránky, ze kterých JXD čerpá. Mám sice facebookový profil, ale zcela informačně osekaný, nijak na facebooku nejsem, neumím s ním a z principu ho nepoužívám. Vím ale, že na facebooku existuje několik mých falešných profilů, které vytvářejí mí ideoví nepřátelé, aby mne na nich zesměšňovali. Pokud odtud něco pan JXD čerpá, podlehl různým mystifikátorům a manipulátorům a ještě navíc ukazuje, jak je naivní, když věří všemu, co se na internetu (obzvláště na facebooku) píše.

2) můj text, který JXD v úvodu cituje („ŽDU-ČSL aneb Ze strany klerikálů je strana rabínů“), nebyl nikdy zveřejněn na serveru freeglobe.cz, jak tvrdí, ale vyšel jen na mém soukromém blogu (https://abbartos.wordpress.com/2013/10/29/zdu-csl-ze-strany-klerikalu-je-strana-rabinu/). Zdá se to být maličkost, ale přesně ukazuje nedůvěryhodnost Doležalova textu.

3) Přestože jsem serveru E15 (který by se měl přejmenovat spíše na E55) výslovně uvedl, že jsem nebyl prezidentem Milošem Zemanem pozván na slavnostní recepci 28. října, JXD s touto informací dále pracuje a bere ji jako fakt.

Ostatní odstavce jsou názory pana JXD, které nehodlám komentovat, ale uznávám, že na ně má JXD právo. Tak jako mám já právo na názory své a na jejich publikování.

Závěrem dodávám, že cílem tohoto i podobných článků, které se mne týkají, je především skandalizace Miloše Zemana, stejně jako skandalizace prezidenta předchozího. Vpodstatě vůbec nejde o moji osobu, ale přese mne je veden útok na obě hlavy státu, které jsou a byly vždy pravdoláskařským aktivistům trnem v oku. To je na celém článku pana Doležala ostatně velice dobře patrné.

Příspěvek byl publikován v rubrice Reflex. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 thoughts on “NA PRAVOU MÍRU: JXD, už to raději nekuřte…

  1. Pingback: JXD má jasno: “Adam B. židobijec” (Reflex) | ČECHY ČECHŮM

Zanechat Odpověď

