KAM AŽ JE TYDLITÁTOVÁ SCHOPNÁ ZAJÍT?

Když jsem ve svém posledním komentáři napsal, že mi není jasné, kde paní Tydlitátová při své akademické práci na Západočeské univerzitě bere tolik času na vysedávání u internetových diskuzí a psaní nenávistných blogů, rádobyvtipných průpovídek a hrubě urážlivých komentářů na facebooku, zapomněl jsem ještě dodat – a zřejmě i falšování cizích emailů, které mají její oponenty diskreditovat.

Připomněl jsem, že Tydlitátová před několika měsíci účelově vymazala můj podpis pod prohlášením Ligy proti antisemitismu, kterou jsem jako šéfredaktor protiislámského webu Eurabia.cz před lety při jejím vzniku podpořil – netuše, že se z ní po vzoru Anti-Defamation League stane jakási udavačská a denunciační úderka.

Dnes – po tom všem, co paní Tydlitátová vůči mé osobě předvádí – bych svůj podpis klidně, na protest proti jejímu počínání, odvolal. Takový krok jsem skutečně zvažoval, ale Tydlitátová byla rychlejší. Ve snaze vykreslit mne jako antisemitu a nacistu, nehodilo se jí do krámu, že jsem podepsal prohlášení, ve kterém se Židů zastávám a proto můj podpis odstranila.

Upozornil jsem v té souvislosti na to, že to může být součástí chystané kampaně proti mé osobě, kdy jakési blíže neurčené nařčení z antisemitismu se v dnešní době stává laciným a přesto spolehlivým nástrojem k diskreditaci a umlčení protivníka.

To jsem ale ještě netušil, kam je až paní Tydlitátová schopná zajít.

Protože jsem její pochybný krok veřejně pojmenoval, přispěchala Tydlitátová se zpětným vysvětlením. Vypomohla si zfalšovaným emailem, který jsem jí údajně poslal.

Nevím, zda ho falšovala ona nebo někdo ze skupiny jejích souputníků, kteří podle mých informací od jednoho z nich – alespoň za časů premiéra Jana Fischera, ale nedivil bych se, pokud i nyní – docházeli do budovy vlády k jakýmsi konzultacím, jak bojovat proti antisemitismu a rasismu. Jisté ale je, že Tydlitátová operuje e-mailem, který „na vysvětlenou“ kopíruje do diskuzí a kterým se snaží osvětlit, proč můj podpis smazala.

Falšovatel si ale se svým falzifikátem příliš práce nedal a můj údajný e-mail sepsal tak, že je každému na první pohled jasné, že jsem ho psát nemohl. Posuďte sami:

„Paní Tydlitátová, protože jsem došel k poznání, že světové sionistickozednářské spiknutí je hlavním škůdcem této civilizace a celého lidstva a židovstvo společně s levicovými organizacemi stojí za světovou krizí, odvolávám svůj podpis pod LPA. Adam Benjamin Bartoš“

Nejenže si to nemyslím, ale ani – kdybych si to myslel – bych to takto primitivně nenapsal.

To vše odesláno z adresy, kterou nemám, nikdy jsem takovou neměl a kterou musel založit zřejmě někdo z Ligy (starý oblíbený trik). Disponuji třemi soukromými emailovými adresami (na serverech Seznam.cz, Centrum.cz a Yahoo.com) a všechny mají před zavináčem mé jméno v té samé podobě – „abbartos“.

Je to tedy vcelku odfláknutý způsob, jak někoho pošpinit a divím se, že skupina kolem Tydlitátové, má-li takové vazby na vládu, nesáhla k daleko sofistikovanějším metodám, které by nebyly tak snadno vyvrátitelné.

Lehce totiž mohu dokázat, že kromě smyšlené emailové adresy a textu nesedí ani datum e-mailu. Na zmizení mého podpisu pod prohlášením LPA mne totiž upozornil můj kolega e-mailem z 2. září 2010 něco po 11. hodině dopolední (viz obrázek).

Tydlitátové zfalšovaný mail je ale mladší – sice jen o pár hodin, ale přesto nedává logiku, proč bych žádal o smazání podpisu, o kterém jsem už věděl, že je smazán. Tady partička kolem Tydlitátové udělala chybu. Logika časové posloupnosti ukazuje, že se někdo snažil zpětně vytvořit „alibi“ pro své podivné konání, ale nějak mu to nesedí.

Co mne ale zaráží ještě více, je jiná podivná náhoda. Dne 2. září mne kamarád upozornil, že můj podpis Tydlitátová vymazala. Oba jsme nad tím krokem vyjádřili údiv. Téhož 2. září, jen pár hodin po této naší komunikaci, už kdosi promptně vyrobil e-mail, aby to tak divně nevypadalo. Možná bych měl uvažovat o větším zabezpečení své elektronické pošty…

PS: Na závěr připojuji výhružnou SMS zprávu od Alexandra Vondry, o které jsem se v minulém komentáři zmiňoval a která některé čtenáře tak pobavila…

Příspěvek byl publikován v rubrice Světová vláda. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

18 thoughts on “KAM AŽ JE TYDLITÁTOVÁ SCHOPNÁ ZAJÍT?

  1. Tuším, že už jsem se o tom zmiňoval u nějakého jiného článku na vašem blogu, ale mailům není záhodno věřit ani nos mezi očima.
    Například ono datum: pokud používáte nějaký desktopový mailový klient a nikoli webové rozhraní, změňte si datum třeba na 1.1.2003 a pošlete si mail. Hádejte, jakou bude mít časovou známku? Nu ano, 1.1.2003 – ačkoli byl odeslán 28.1.2011.
    Stejně tak není problém zfalšovat stejně dobře i adresu odesílatele a všechny další detaily. Protokol SMTP, po kterém se maily odesílají, totiž vznikl v době slušných lidí, pročež nabízel velké možnosti a minimum „právních ochran“. Všechno, co v mailu vidíte jako informaci – od data až po odesílatele – ve skutečnosti není nic automaticky a nezvratně daného, natož na straně serveru, nýbrž toliko informace, NĚJAK vyplněné klientem.
    Pokud se pak klient rozhodne, že do kolonky „MAIL FROM:“ místo „pepa.vomacka@seznam.cz“ napíše „mirek.topol@vlada.cz“, není to technicky sebemenší problém. „Jen“ tím riskuje tuším dvouletý trest odnětí svobody při opakovaném deliktu.
    A stejně tak pokud by falsifikaci paní Tydlitátové dělal někdo znalý věci, nebyl by sebemenší problém, aby se mohla ohánět mailem z adresy abbatros@gmail.com, napsaným už onoho 1.1.2003.

    S trochou inteligence a SMTP serverem nevyžadujícím autentizaci se pak téhož výsledku dá dosáhnout i věrněji – prostě se připojíte a…
    $telnet smtp.unsecure.com -p 25
    > EHLO smtp.unsecure.com
    > 240 OK
    > MAIL FROM:george.hush@wheathouse.gow
    > 240 OK
    > RCPT TO:cover72@gmail.com
    > 240 OK
    a tak dále.

    A to mluvím o odesílání patřičně zfalšovaného mailu přes konzoli, upraveného klienta či PHP skript – mnohem triviálnější je samozřejmě upravit kód zobrazované stránky tak, aby to na obrázku/screenshotu pouze *vypadalo*, že mail odešel z dotyčné adresy. Třeba prohlížeč Opera má takovou milou funkci pro vývojáře, která umožňuje upravovat kód „on-line“ – tj. kód se nezmění na serveru, ale změní se v prohlížeči – přičemž ovšem zůstane zachována adresa. Takže třeba se mnou si takto může dopisovat George Hush z Žitného Domu:

    Ditto photoshop a podobné grafické editory.

    Takže jak se dá odhalit falešný mail? Jedině z jeho hlavičky mailu. Ta se sice také dá falšovat, ale pokud se – třeba skrze zákon o ochraně osobnosti a Policii – dostanete k originálu, jsou v hlavičce i SMTP servery. Třeba mail, který mne upozorňuje na zdejší články, má v hlavičce mj. toto:
    Delivered-To: cover72@gmail.com
    (…)
    Received: from smtp3.luv.wordpress.com (smtp3.luv.wordpress.com [72.233.119.196])
    by mx.google.com with ESMTP id p32si175119ybk.77.2011.01.28.03.27.48;
    Fri, 28 Jan 2011 03:27:48 -0800 (PST)
    Jak si totiž jednotlivé SMTP servery mezi sebou přehazují onen mail na jeho cestě k adresátu, každý zaznamená, odkud ho dostal. A pokud by byl výše zobrazený mail z Žitného Domu pravý, jednoduše by musel na jednom z prvních míst mít i SMTP server dotyčné instituce. A musel by sedět reverzní překlad IP adresy.
    A pokud by někdo použil třeba hlavičku z mailu sice z Žitného Domu, ale z odboru pro styk s veřejností, stačilo by dotyčné instituci napsat, že se někdo snaží podvrhnout její maily – a falsifikátora by rychle přešel smích.

    V případě Gmailu to ovšem nehrozí, těm jsou nějaké maily podvržené postavičkami z ČR upřímně ukradené. Takže jste nakonec skončil velmi dobře. S maily se to prostě má tak, že mail Tydlitátové „dokazující“ vaše stažení podpisu může být falešný úplně stejně, jako ten váš dokazující opak. Takže jsou tyto „důkazy“ ve výsledku bezcenné a celá problematika se redukuje jen na to, kdo komu více věří.

  2. Hlídejte si záda. Když tahle svoloč dokáže humanitárně bombardovat, asi nebude mít zásadní problém Vám vrazit humanitární kudlu do ledvin. Jistěže právem. Ohrožovat havlokracii je hnusný zločin, něco jako genocida.

  3. Dobrý den pane Bartoši,
    tomuto článku předcházel můj dotaz – na který Vy ani já nemáme validní či alespoň verifikační odpověď a proto budu tento článek stylizovat s posunutím dikce při „kopnutí“ si do tábora Vašich nepřejícníků.
    Měl jsem sice…… dlouho osypky z toho, že bych ho psal, ale po přečtení blogu Té, co se ráda Toulá a z její huby se kouří /až tato prý sama nekouří/ zášť , tak tnu do živého !
    Ona i její fan club je notně otrlý, má hroší kůži a kachní žaludek.
    Jenom čekám, kdy jistý pan J./oel/ Ruml začne registrovat, že „nový“ ohoz této licencované štěkny pro sdělování jejího myšlenkového šrotu začíná tak trochu ohrožovat kredibilitu pokračovatelky „realistické sekty“ v jejich základech samotné !
    Moje predikce může mít podobu – Náš šedesát tisíc vládne Vám ostaním desti milionům . Já se k podstatě a pointě tohoto drobného plivance do mého obličeje od jednoho teplouška ještě vrátím !
    Začínám dnes s odstupem času rozumět inteltkuální teroru zednářských band a zprostituovaného mediálního streamu při snaze vnutit majoritní společnosti skuečnost, že svazky sodomitů jsou rovné svazku manželskému a vše co s tím souvisí a je od toho odvozeno !
    Ono těm užitečným idiotům přímo před očima uniká skutečnost, že po odstřelu prvních dvou kánonů konzervatismu tj. Boha a vlasti dnes odstřelují ten poslední tj. rodinu a paralerně s tímto faktem dnes marně hledáme techniku, jak tu první tj. Boha vrátit do našeho života při další fází 1. války globalizační – viz události v Egyptě a možná geopolitická rizika !
    Při svoji „pouti“ zařízeními vědy lékařské při zkolabování při druhé životní krizi / jak rádi proti mne coby dehonestační instrument používají jak jeden mírně „přičmoudlý“ arijec dodávající si sebevědomí focením se stárnoucími antikomunisty pro zvětšení svého kreditu pro děvčice věkem něžně po pubertě a i zde uvedená štěkna a její soubor písní a tanců nevalné mentální úrovně / jsem zažil několik velice pozoruhodných setkání, z niž dvě zde použiji jako ilustraci pro výše uvedenou tématiku a to třetí setkání bylo s již uvedeným teplouškem v době, kdy jsem zjistil, že se dát do pořádku není ostuda- ostudou by bylo mít osud již uvedeného teplouše !
    1/ Po jedné z noha hospitalizacích jsem byl přeložen na pavilon pro deprese. Při příchodu na pokoj jsem si všiml muže mého věku, který štrikoval. Ani jsem to moc nevnímal, protože člověk má svoje starosti a vidí v těchto místech mnohé…., později jsemale vypozoroval, že se straní lidem a čte zajímavé knihy …., když stál sám na chodbě, tak jsem k němu přišel a nabídl cigaretu …začali jsem hovořit a byl velice sdílný – bývalý řádový bratr, dva doktoráty, homosexuál žijící ve vztahu s mužem !
    Vysvětlil mi, že představený řádu ho vyzval k celibátu a promtnímu ukončení vztahu / spíš by i prominuli vztah k ženě/, odmítl a proto byl vyloučen . S mužem žije několik let, začal trpět menšími depresemi a hlavně začal pít. Po léčení měl vyjednánu práci v zahraničí jako „o-per“ u bohatých lidí spočívající v péči o starého člověka !
    Ptal jsem se ho na názor na tzv. aktivismus Hromady a celý ten cirkus, který kolem něho je a toho co prezentuje ?
    Odpově´d byla velice striktní – ten člověk je mírně řečeno lobbyistou a i užitečným idiotem, silně manipulován a jeho činnost je pro lidi jako já v principu kontraproduktivní – svoje vztahy nepotřebujeme někde ventilovat, majetkové ajiné zležitosti máme s partnery vyřešeny a nestojíme o žádnou publicitu v podání v mnoha případech pochybných lidí ,institucí či pohnutek !!!!!!!!!!
    2/Při další hospitalizaci jsem se potkal s jedním velice známým hercem- nedávno tragicky zesnulým, který se netajil za svého života příslušností ke svobodným zednářům !
    Jelikož součástí léčby jsou i tak zvaná samořídící zaměstnání, přihlásil se se k jednomu s přednáškou na téma Muži 28. října 1918. Jsme schopen vlastně kdykoliv tuto v kostce přednést …., při oznamu této skutečnosti na komunitě jsem si všiml, jak výše uvedený muž zbysřil a zvedl obočí – poté uznalé kývl…., ono se to nedá přehlédnout, protože v prostředí, kdejsou lidé vesměs apatyčtí, někteří silně zdevastovaní či jinak duchem nepřítomni jde opravdu o „Ojedinělé “ – je/li člověk trochu pozorný a vnímá svět kolem sebe , když se mluví o jeho osobě !
    Teď se metodou kdy se zdánlivého chaotismu dostanu k pointě. Je několik míst, kam se občas vracím, protože tam žijí lidé mi blízcí či dokonce tam mám nějakou vazbu. Tak jak to život nese, tak najít konjunci v čase znamená občas strávit někdy formou čekání i třeba v hospodě, ač jsem AA.
    3/Když jsem jednou přišel v sobotu ráno za výše uvedených podmínek do jedné herny , tak asi za 10 minut přijuchal fešák s přelivem na hlavě , který též nosí jistý známý redaktor ČT a rád klade “ otázky “ ! Toho bych si ani tak nevšiml, jako faktu, že jeho příchod vzbudil hlahol i jistou nevoli personálu a jednoho hosta. V principu šlo o to, že byl asi před cca 4 hodinami téměř vyhozen, tak se šel domů vyspat a opět po zřejmě malé snídani a hygieně pokračovat v konzumaci – jednalo se zřejmě o velice častého hosta !
    Začal opět být velice hlučný a jelikož už ho servírka začala ignorovat, vyhlédl si mne – byl jsem asi o dvě místa na baru vedle .
    Řeč se stočila kromě jiného na moji statnější postavu a psa. Mezi řečí jsem prohodil, že je to pozůstatek sportovní minulosti a že jsem s tím vlastně začal krátce před tím, než jsem nasotupil k vojsku !To bylo asi přelomové , protože pak se začaly dít věci !
    Začal mi vyprávět svůj příběh – byl u jednoho z elitnějších útvarů, při nasazení v Jugošce mu začalo mírně cvakat a prostřelil si nohu, byl na psychiatrii, začal pít, přizabil tátu při rvačce a něco si odseděl . Je prý homosexuál, při jeho trablech se soudy mu prý pomáhal člověk, kterého si pamatujeme z politiky coby muže, který když poslal k čertu US, tak si zakouřil s fe%táky marjánku a zůstaly po něm na njmenovaném ministerstvu účty s nevídanými ciframi za telefon. Ta pomoc dle slov tohoto muže byla prý determinována tím, že dotyčný exministr je také homo……??!!
    Když se mne optal na můj názor na teplouše, tak po tomto eintree a osobním vnímání bratrstva duhových slipů / viz výše / jsme mu odsekl, že si je držím hodně daleko od těla a nemyslím si ale vůbec nic dobrého !
    Jeho skelný zrak začal jevit známky agresivity a tak jsem mu velice svižně sdělil, že – na rozdíl od tebe Stojím a tvoej prostřelená noha je přímo ve vzdálenosti, kde neplatí tzv. distanc ….., servírka zbystřila a …., věci se zklidnily , já zaplatil a On nakonec uznal, že už má v životě malérů dost a já mu sdělil, že jsem ten poslední, kdo mu chce další přivodit a že také o žádné nestojím !!
    Když jsem odcházel, všiml jsem si jeho naprosto vyhaslého a skelného zraku a bylo mi ho i trochu LÍTO – to je u mne co říci !
    Ano pane Bartoši,ve fázích -kdy se diskuse zostřovala a kdy mluvil o nejmenovaném ex-ministrovi/ tak mi vmetl do tváře – nás 60 tisíc ovládá Vás 10 milionů …..
    Zde svoje povídání ukončím – ostatní / tj. závěr, konec, poučení, konsekvence apod nechám na každém- Kdo si to přečte a bude přemýšlet ………

  4. Datum: 5.2. 2011, 17:23 – dnes v 17:23

    Moje setkávání s českým evangelickým prostředím
    ————————————————————-
    Každá společnost / sociální entita/ má národ na obecní blázny a je vcelku lhostejné, zda se jmenují V.Bilak a nebo pro. Dub / ale platí i pro duo Ondra W. a
    Věrka T./.
    Tragédie každé společnosti / sociání entity / začíná v moment, kdy V.Bilak místo sak šije ideologie a por. Dub místo vedení diskusí s hejtmanem Ságnerem vede pluky na bojiště / tj. kdy dotyčné duo místo v prvním případě práce evangelizační či pastorační a v případě druhém práce pomocně-akademické začínají oba “ po evangelicku „klerikalizovat držíce v jedné ruce místo Bible kralické Talmud a v druhé ruce místo kalicha s “ krví syna Božího“ mešuge – klacek žíznící po KRVI !!!!!!!!!!!!

    Vnímá evangelické prostředí v ČR jako entitu , která stojí tak trochu paralerně mimo atheistickou společnost – ale její instituce , odkaz a činnost je vnímána touto společností jako cosi pro neškodné a už vůbec ne – nepřátelské !
    Kořeny této současné instituce sahají k odkazu Lutherově a Calvinově, který byl rozšířen tolerančním patentem Josefa II a sloučením těchto proudů v roce 1918 vznikla tato církev.
    Paralerně s ní existují některé její klony či odnože, které mají ukotvení v jiné spiritualistice, v národnosti členů české společnosti či tradici ….
    Nelze nezmínit charitativní instituci Diakonie, která se dle mého soudu svého času stala terčem pokusu tuto ovládnout bratry v zástěrách pro jejich tzv.lidsko-právní aktivity ve světě !
    Z prostředí této církve vzešli mnozé osobnosti polistopodového vývoje jako například bratři Paynové, nechvalně proslulý soft-Kocáb kněz Karásek, snad i dr. Marvanová, bývalý šéf ÚBOZU plk. Kubice apod !

    Koho přímo obdivuji je současný eu-poslanec Mgr. Fajmon a jeho životní učitel – česko-bratrský farář z Lysé nad Labem je přímo regionální legendou !!!
    U členů této entity jsme vypozoroval několik společných stributů – velice až uzkoprsé „antiněmectví“, přehlíživý vztah ke katolíkům , notný filosemitismus a v politick érovině až občas nekritický vztah k USA a sionistickému státu včetně toliko občas stereotypně hloupého anti-rusismu !

    Teď k mému potkání a snad i jisté míře vnímání a jistému pochopení s touto entitou…………

    1/ Bývalý starosta jednoho středočeského městečka, který má skrze svého syna blízko k Mgr. Fajmonovi patřil k lidem, ke kterým jsem byl velice vstřícný a on taktéž při téměř 5 -letémpobytu v tomto městě . Mnoho-kráte jsem s ním hovořil a i ledas-čemu jsem se přiučil ….
    a /Jednou – bylo to v souvislosti s konáním oslav M.J.z Husince jsem navštívil v již uvedeném sboru Lysá nad Labem přednášku jednoho stařičkého profesora z EF UK na téma Bílá hora a odkaz k dnešku. Bylo to pár let poté, co jsem se pregnantně seznámil s odkazem exilového historika prof.dr. Kalvody a po položení několika otázek dotyčnému panu profesorovi jsem se stal terčem až nenávistných útoků mnoha členů sboru ….pan profesor situaci zklidnil a pak mi o samotě sdělil, že věci samozřejmě nejsou černobílé a vyzval mne k návštěvě jeho na fakultě ! Bohužel exkalace rozpadu manželství a boje o syna věci odehrála do ztracena ….zřejmě také vůle BOŽÍ !!!!

    2/ Při mnou již v minulém příspěvku zmiňovaná násobná hospitalizace při nervovém zhroucení mi přinesla další setkání se zajímavým člověkem z této entity a to dokonce násobné….bylo to setkání s farářem Prahy 8 této církve ,signatářem Charty 77 a disidentem panem Milošem Rajchrten !
    On provozoval zde pastorační a částečně i evangelizační činnost . Po druhé návštěvě jsem tomuto muži sdělil, že vím, kdo je a že obdivuji, jak na rozdíl od jiných se nestydí přijít i mezi pacienty instituce – kterou spousta lidí pohrdá – a že dokonce vím, že se podílí i na podobné činnosti ve věznici a že organizuje charitativní činnost pro bezdomovce !
    Pana Rajcherta tato znalos evidentně potěšila a když jsem se zmínil i o jeho bratrovi, o kterém jsem také slyšel – tak se mnou strávil asi 15minut v družném rozhovoru a popřál mi hodně zdaru při rekondici a pozdější resocializaci !!!

    3/ Popisovat detailně mnoho setkání a jiných forem interakcí s praktikujícím evangelíkem -bývalým starostu – by bylo pro třetí stranu asi nudné – jde o osobní prožitky a ty jsou nesdělitelné či spíše nepřenositelné !!!
    Abych to nějako uzavřel – vše výše uvedené v bodech 1-3 mělo pro mne význam v tom smyslu, že teprve po uplynutí nějakého času se vším mohu na základě prožitku intelektuálně pracovat a od toho odvozovat svoje konání jak směrem k sobě, tak směrem k okolnímu světu !!!!!

    Srovná-li člověk jednání a konání výše uvedeného a pozoruje-li současné tažení etno-soudružky Tydli-Fydli a jejího intimuse ve víře, tak lze jenom konstatovat – že každý hlavní tok má svá slepá ramena a dokonce i močáliště !
    Z hlediska sociálně-biologického je sice známo, že například na hnijích soustavách vznikají nádherné su-systémy jak třeba vypozoroval český filozof prof. Neubauer, když po svém odejití z pražské ČKD se začal věnovat biologii ,ale to asi nebude mnou kritizovaný případ !
    Ono ideologicky můžete plkat co chcete, politicky se tvářit jako milius a spasitel dohromady . Součástí každého osobnostního profilu jsou povahové vlastnosti a nezvladatelnou zášt a obsesi nezakryjete ani hlásáním evangelia ,ani máváním vlajkou sionistického státu !
    Řešení ? Obyčejná terapie !!!!

    • Bože, zajímá mě jenn jedna věc: psal jste, že jste byl v jistém zařízení pro depresivní jedince. To se může stát každému, vás zřejmě nepochopitelně pustili, tak se ptám: kolik dynamitu jste použil, aby se vám otevřela vrata ke svobodě?!

      • Žijeme v době, kdy jednou z nejdražších komodit jsou informace a Vy chcete po mne nějaké a přitom nenavrhujete cenu ?
        Já nejsme lichvář ani ten, co smlouvá na orientálním trhu, ale nečekejte, soudruhu-socialisto, že bude něco zadarmo !
        Navíc si Vás nevemu na svědomí či nebudu riskovat žalobu na snížení společeskéo uplatnění uplatnění.
        On zřejmě ví o používání trhavim kulový,ale rád by si s nimi něco začal !
        Připomínáte mi jednoho idiota z tažení na Janov, který si při hraní si z rvýbušninou nechal utrhnout několik prstů a pal tvrdil, že mu to způsobila policejní pyro-nábojka pro rozhánění davu !
        Takže nabídněte cenu za Vámi požadované info a prohlášení potvrzené notářem, že po sdělení údajů přebíráte odpovědnost a můžeme se bavit dál!
        Jinak hezký den a vše dobré !

  5. Semínko zaseté panem ABB úspěšně vzklíčilo a má se k světu. Svatá válka mezi pravdoláskaři a lžinenávistníky se přesunula do nižších pater a jejím posledním výkřikem je skandál kolem blogu paní Tydlitátové Toulání se slovy a pana Ladislava Malého http://www.narodnisjednoceni.cz. Pršet nemusí, stačí když kape.

  6. Pokus o FIKTIVNÍ rekonstrukci….Lež má krátké nohy / pomijím, že ONY u mnou myšlené připomínají vyhybky do pekla/
    a je opravdu lhostejné, ze tato lež je šířena licencovanou štěknou schovávající se za plášť odkazu -Reformace –

    kronika-mesta-kocourkova.
    Vš začalo kdysi – asi několik měsíců tomu nazad – , kdy jedna zfetovaná a vylitá levičácká šmíra udělala seznam !!!

    Chvíli se kolem toho tančilo, pak si věc vzala do práce policie / zřejmě poučena -že se toho moc vyšetřit nesmí /,pár exotů z blogerského prostředí českého dostalo po koulích a byl chvíli klid !

    Pak zase jeden švihák občas koketující s těmi řekněme z vyšších pater udělal další seznam a trubadůři z řad užitečných idiotů a pěstovaných mouřenínů žačali opět standartní kvikot O plynu !

    NĚJAK se do toho zamíchal vrchní poradce od Strak/ovky/, něco zahučel pomocí sms jeden euro-kádr mající v současné době trochu problémy s vysvětlením deset milionů tam , deset milionů onam a zase byl ochvíli VESELO !

    Pak si zase Ti nejdokonalejší co se odkazu Sv. Petra týče vzali do svých překoncilních švestek, že výbůchy na Blízkém východě proti svým souvěrcům / byť ortodoxním a tudíž z jejich pohledu heretickým / nenechají jen tak a chtěli opruzovat u Svatého Václava !
    Jak ale známo, náboženský establisment naší planety tvoří kromě Petrských i stoupeni Mohamedovi a to hlavně i vyznavači Jahveho, začal litý boj – jak na To, aby se vlk nažral, koza zůstala celá a přitom neulpělo podezření na těch třetích, že si občas proti těm prvním také ti a tam přisadí !

    Nesměli bychom býti zemí Švejků a odkazu Kafkova,aby to nakonec nedopadlo tak, že původní organizátoři utřeli nos, režii převzali jejich udajně vnitřně zednářští bratři ve víře a u celého vcelku roztomilého divadla asistovali vykuci liberální větvě silně sionistického ražení !!!

    Mezitím Ti sice bez myšlenky, ale mající v názvu Národní myš… měli neskutečnou radost, že spravedlnost doběhla jednoho, který před mnoha lety se o ně otřel…….

    Jako by toto vše evokovalo jednoho apoštola z jinak provařené university města výborného zásaditého piva a ten se rozhodl konat !!!!!!!!!!

    Čas od času mu jeden trumpeta snažící se dokázat za každým světovým děním přítomnost kožených zástěr a fešáků původem od Mrtvého moře zaslal něco polemiky !!!

    Zřejmě ouplnou náhodou toho využil jak se ex post vyjádřil věčný kibic -kibuc ONDRA – manipulátor – , který „zneužil“ důvěry apoštolovi a zaslal vcelku výbušnou materii ! Dotyčný apoštol – člověk nezákeřný, přímočarý a silně vstřícný – tuto uveřejnil a zase malér !

    Je snad až neuvěřitelné, že člověku – který věnuje toliko sil a prostředků v boji proti paranoickým představám jiných se děje toliko téměř -paranormálních jevů – a přitom tento člověk dle vlastních slov patří ktěm, kteří mají patent na jedinečný výklad evangelia !!!!
    A happy -end …..,trumpeta – která tak ráda / na / stráž/í/ vše dementovala a jinak idiocií jí přímo signifikantní vyzvala k bdělosti ,čestnosti a úderu !!!
    Ten oklamaný model – o kterém všichni tuší proč a jak vše zinscenoval – zase kvičí o potřebě věci vyšetřit / otázkou je, zda tou věcí by neměl býti samotný MODEL / a formou upejpaného se blíží či je spíše zase k tomu, k čemu .byl trefně nedávno přirovnám – tj. EMILII ČUBÍKOVĚ, která tak dlouho pokoušela OSUD pokrytectvím a licoměrností, až zvokla ouplně !

    Svět je rád klamán a já jsem se vcelku dobře týden bavil zhovadilostmi výše uvedených !!!
    Začínám rozumět tomu, proč si Stvořitel vybral tuto zemi jako ateistickou či spíše svěřil víru EXOTůM !!!

  7. Ten Ondra – nevím jestli to není pošťák Ondra z Pošty pro tebe nebo ten Ondra, co je terazky v ohnisku pozornosti veřejnosti za nějaké podivně zaplacená milionky za nějaké vícepráce,mezi jinými i za bruselskou entropu.

  8. Tot ojsem zařadil o udajně povolené diskuse Ukecan z Rokycan – když se „uvolila “ zveřejnit jí udajně poslaný článke M/a/g/o/r/em Malým …..
    Nějak byl vypadnut – holt člověk není Ondra Vlk ? Mays apod !

    Ladislav Malý, leden 2011
    Švejk Josef Says: Your comment is awaiting moderation.
    Únor 2nd, 2011 at 1:12 Paní Tydlitátová – KUK ! Co to s námi zase evangelíci hrají za hru ? Označil -li ten zde uveřejněný šoumen Jana Comenia za fosilii židovského původu, jsem zvědav -kdy označí evangelíky za judaistickou či dokonce židovskou subverzi křestanství ?
    Mezi námi, on by nebyl tak daleko od pravdy !
    Ale jelikož k němu mám “citový” vztah jako k Vám, tak trochu mu zvednu adrenalin.
    Petr Chelčický – muž, který je pro mne jistou inspriací založil jak známo JB. Jak jsem byl poučen velice moudrým mužem, tak tato mezi sebe vzala čas od času v době ataků na getha jinověrců spoustu z nich tak jako na opak Oni poskytli azyl mnoha bratrům při jejich perzekuci jak katolíky, tak i občas utrakvisty !

  9. Pingback: Tydlidátová a její trapná a lživá kampaň proti Bartošovi

Napsat komentář

